Search:

Type: Posts; User: doncmma; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    2,763

    general leeroy barnes flame thread

    crap fighter
    sted head
    ugly S.O.B

    have i missed anything feel free to add


    feel free to move to troll hole i just wanted to get it more noticed by lee
  2. Replies
    8
    Views
    1,562

    best guess is off you leeroy lmao

    best guess is off you leeroy lmao
  3. dan hardy signed silverstar tee medium for sale

    just found a tshirt i wore about 3 times i got it signed by dan hardy at the ultimate force event just as he was signed to the ufc anyway my massive guns dont fit in it now so instead of stretching...
  4. Replies
    106
    Views
    7,480

    yea its best you leave the forums alone leeroy...

    yea its best you leave the forums alone leeroy your a garbage fighter and were sick of hearing about your life
  5. Replies
    98
    Views
    7,034

    your a sl@g scott hope you get your face smashed...

    your a sl@g scott hope you get your face smashed it you little retard
  6. is everything in your career after star trek...

    is everything in your career after star trek uncredited? top guy:/
  7. Replies
    19
    Views
    4,904

    you get jealous of anyone with hair on either...

    you get jealous of anyone with hair on either head,chest, pubes etc dont worry about it only men get it
  8. you feed your opponents a win tho when you fight...

    you feed your opponents a win tho when you fight dont ya?!?
  9. yea your MUM banged hard while you fail at being...

    yea your MUM banged hard while you fail at being a KAGE FIGHA
  10. when did people from greenock learn to write? i...

    when did people from greenock learn to write? i thought all they knew was how to snatch a grannies purse
  11. come on ?!?!? you put him in with a kickboxer and...

    come on ?!?!? you put him in with a kickboxer and he is rushed to hospital because his leg swells up bad? i wonder what did that - not the kickboxer that propbably smashed his leg up no?
  12. your a prick and i hope people dont go on your...

    your a prick and i hope people dont go on your dodgy show again dave
  13. Replies
    34
    Views
    2,390

    winston open your mouth, brock has something...

    winston open your mouth, brock has something small for you to put in there, if your going to nut hug someone do it to a real fighter not a former roid head that cant take a punch
  14. Thread: Attn Optimus

    by doncmma
    Replies
    136
    Views
    15,031

    what? I'm talking about the CW pic he has on his...

    what? I'm talking about the CW pic he has on his profile....ten points for you sir......I would never add an idiot like him to FB .......Is the warrior another account this guy has made because he's...
  15. Thread: Attn Optimus

    by doncmma
    Replies
    136
    Views
    15,031

    lol yea jak-tapout i love how people use grammar...

    lol yea jak-tapout i love how people use grammar in an argument when there not smart enough to think of good come backs
  16. Thread: Attn Optimus

    by doncmma
    Replies
    136
    Views
    15,031

    nice profile pic , are those the inbred daughters...

    nice profile pic , are those the inbred daughters of yours holding a worthless belt...oh sorry thats not them ones
  17. Thread: ufc 112

    by doncmma
    Replies
    45
    Views
    3,060

    and your as gay as your avatar you faggot who...

    and your as gay as your avatar you faggot who gives a flying fuck if you remind us about it we are going to watch a fight that's all people who watch this care about unlike you who probably watches...
  18. Replies
    30
    Views
    3,779

    Chris speak to peter mcqueen or Paul murphy and...

    Chris speak to peter mcqueen or Paul murphy and set up an AM fight for yourself later this year at 77kg I Know a guy that wants to fight you let me
    kno what show you choose and il ring them and...
  19. Replies
    29
    Views
    2,007

    i would love to see him fight danny mitchell its...

    i would love to see him fight danny mitchell its ashame it wouldnt happen that would be a war
  20. yeah lanny is going to get his face caved in at...

    yeah lanny is going to get his face caved in at tc tonight so he wont be fighting kevin lol
  21. Thread: MMA Tycoon

    by doncmma
    Replies
    206
    Views
    14,098

    How's about doing the real thing Instead of...

    How's about doing the real thing Instead of playing an web game that eats into time which doesn't realy achieve anything in real life
  22. Replies
    38
    Views
    3,056

    Fighting your dad so he can bone your mum most...

    Fighting your dad so he can bone your mum most prob
  23. Replies
    13
    Views
    1,390

    Why do people like to post comments on here from...

    Why do people like to post comments on here from facebook. I saw that post an knew some geek would be on here going look at this look what I know and you don't haha. Have some respect you fucking...
  24. Replies
    32
    Views
    2,272

    [QUOTE=Da muss;502237]If Hardy starts talking...

    [QUOTE=Da muss;502237]If Hardy starts talking trash about GSP, I feel he will potnetially lose more that just the fight. I feel that he will lose a large amount of the respect that he has.QUOTE]

    ...
  25. Replies
    32
    Views
    2,272

    you just dont want to be disapointed if hardy...

    you just dont want to be disapointed if hardy does a sanchez lol same as alot of people but dans cleverer than diego and gsp aint got a chance in fucking him up stood up like that
Results 1 to 25 of 55
Page 1 of 3 1 2 3

This website uses cookies to enhance user experience. They can be disabled at any time. Please see our FAQ's for details.