Search:

Type: Posts; User: english bull; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    560

    ur better off dealing with colin heron at kaobon....

    ur better off dealing with colin heron at kaobon. send him an email mate.
  2. for those who havnt seen mark scanlon fight try...

    for those who havnt seen mark scanlon fight try and get along to this. i know people big there team mates up. i train with some of the best guys in the uk. everyone knows how good etim, kelly,...
  3. Replies
    131
    Views
    12,879

    why would u hope he leathers me??? wot have i...

    why would u hope he leathers me??? wot have i done or said to u dude?? an thats what it wud be. HOPE!!!!!
    we both know im in a different class to paul. yeah hes got heart, and he comes to fight. but...
  4. Replies
    131
    Views
    12,879

    hey guys, thanks for all ur comments. iv been...

    hey guys, thanks for all ur comments. iv been abit all over the place the last yr really. feather, light, welter, catch wieghts etc. but iv sat down with gavin boardman and colin heron and we have...
  5. reed wont win this

    reed wont win this
  6. so with all these featherwieghts around next year...

    so with all these featherwieghts around next year i should have no problem getting fights??? better get dieting again then!!
    personally there isnt a featherwieght in the uk who worries me tho. i...
  7. zorba ever the business man, straight on it!!...

    zorba ever the business man, straight on it!! lol. sounds good to me tho
  8. Replies
    17
    Views
    1,023

    ill be up 4 a fight with manu or the tourney...

    ill be up 4 a fight with manu or the tourney guys. just got some other things goin on at the mo. but dec time will be good 4 me defo.
  9. thanks for the suppoet guys. about time me and...

    thanks for the suppoet guys. about time me and rob began stepping forward, i believe we have both earnt our rights same as eveyone else.
    just to clarify tho i also fight out of kabon gym.
    a little...
  10. come on guys....... there gotta be some 77kg semi...

    come on guys....... there gotta be some 77kg semi pros looking to fight!!!
  11. ttt...............

    ttt...............
  12. Replies
    13
    Views
    1,132

    uk mma lightwieght division

    hi, i was just sat here thinking about the uk mma wieght divisions, and i dont know if im being biest but would u agree that the lightwieght division is the most stacked wi talent. closley followed...
  13. this will be a tough test for rob iv no doubt,...

    this will be a tough test for rob iv no doubt, sass is dangerous no question. but if sass thought jason had gud gnp, he is in for a shock i gaurantee it. having fought jason and trained with rob...
  14. good luck to everyone. terry is lookin shit hot!!!

    good luck to everyone. terry is lookin shit hot!!!
  15. me n rob arnt in it 2 my knowledge

    me n rob arnt in it 2 my knowledge
  16. terry is lookin awesum at the moment. hes taking...

    terry is lookin awesum at the moment. hes taking this wi a 2nd rd stoppage. good luck mate
  17. Replies
    46
    Views
    5,288

    we will have to come to an agreement closer to...

    we will have to come to an agreement closer to the time paul. but ill be seein u in may.
  18. Replies
    86
    Views
    7,023

    i have read ur pm paul. apology accepted. if its...

    i have read ur pm paul. apology accepted. if its may 2nd u want to fight then im well up for that. obviously u n the promoter will have to sort out ur differences over pay etc.
    anyone else wanna...
  19. Replies
    86
    Views
    7,023

    att reedy and darthcrab

    finally got round to seein ur comments. im not gonna start avin a internet war with ya. im callin u out right now. 28th feb cage gladiators. liverpool. incase u dont recognise me, ill be the gay...
  20. Replies
    167
    Views
    13,324

    there must be somebody out there!!!!!!!!!!!!!!!!....

    there must be somebody out there!!!!!!!!!!!!!!!!. lee, pickett, olivier, mann, batten. anyone will do. no offence mark but im looking at bigger fish. i always look 4 opponents with better rankings....
  21. Replies
    50
    Views
    3,807

    ill fight anyone in this country at...

    ill fight anyone in this country at featherwieght. no doubt that will get dismissed as most of my comments do. im asking any featherwieght out there to fight me on feb 28th or any date they see fit....
  22. Replies
    29
    Views
    3,136

    how can jason ball be in both rankings? and...

    how can jason ball be in both rankings? and seriously how come peter irving only comes in at 16th?
  23. Replies
    14
    Views
    1,402

    att kainer

    lastnite u told rob me and ross pearson would never happen. just wondering what the reason is. as i spoke to ross and he agrees it would be a great fight. cheers.
  24. Replies
    23
    Views
    2,383

    great night. some great fights. unlucky to ian...

    great night. some great fights. unlucky to ian jones. looks like its me and ross next then. unless kainer has something to do with it!!!!!
  25. Replies
    112
    Views
    11,534

    would just like to say a big thanks to eveyone...

    would just like to say a big thanks to eveyone involved in my fight sat. i didnt qite make the limit but at least i had a go. i think lightwieght is where i belong. these calves of mine r just to...
Results 1 to 25 of 109
Page 1 of 5 1 2 3 4

This website uses cookies to enhance user experience. They can be disabled at any time. Please see our FAQ's for details.