Search:

Type: Posts; User: bigduke; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.23 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    1,301

    mma fighters like tito and chuck and shamrock can...

    mma fighters like tito and chuck and shamrock can lose as much as they want and people dont blink a eye , a boxer losses and people call them shot of past it i see a boxing match bloke was 51...
  2. Replies
    33
    Views
    2,321

    lol because im a fan of many fight sports and you...

    lol because im a fan of many fight sports and you lot are just bitches
  3. Replies
    33
    Views
    2,321

    london pride lol wanker tell me its a lie ????...

    london pride lol wanker tell me its a lie ???? mma fighters all chatting shit to each other what a fucking surprise bunce of twats
  4. Replies
    1,136
    Views
    87,582

    yeah right mate iv een a few of his fights his...

    yeah right mate iv een a few of his fights his stand up boxing is controled and he puts combos together with his hands not like most mma fighters
  5. Replies
    37
    Views
    3,307

    best thing that happend was the bnp guy fucks...

    best thing that happend was the bnp guy fucks them all up on his own
  6. Replies
    33
    Views
    2,321

    lol comes as know surprise another fucking twat...

    lol comes as know surprise another fucking twat on a mma forum chatting shit all mma fighters do is chat shit on the internet probly why boxers get paid more usless cunts
  7. Replies
    10
    Views
    1,041

    would be good to see

    would be good to see
  8. Replies
    10
    Views
    1,041

    paul he as got a good background and 8wins with a...

    paul he as got a good background and 8wins with a couple of good fighters under his belt not to bad , but yeah i have to agree that guy was not in jimi league be cool to see him step up to heavyweight
  9. Replies
    10
    Views
    1,041

    yeah got to say think your right there mate . he...

    yeah got to say think your right there mate . he is something special ufc soon i think
  10. Replies
    10
    Views
    1,041

    good fight , jimmy didnt seem to worried against...

    good fight , jimmy didnt seem to worried against him , last one was a bit more of a fight jimi gets better with every fight
  11. Replies
    31
    Views
    1,524

    haha yeah man that fucking old bag in the show...

    haha yeah man that fucking old bag in the show drives me nuts
  12. Replies
    31
    Views
    1,524

    emerdale farm load of shite

    emerdale farm load of shite
  13. Replies
    3,387
    Views
    554,607

    Sticky: classic pics man

    classic pics man
  14. Replies
    21
    Views
    3,264

    name aint bad iv heard shitty names for shows...

    name aint bad iv heard shitty names for shows this one aint bad , people will chat shit bout anything now days lol
  15. Replies
    91
    Views
    7,930

    you are joking aint ya ??? it takes alot for...

    you are joking aint ya ??? it takes alot for heavy weights to go 3 rounds a 15 min fight .. there cardio was good and as for out of conditon thats a bit raw aint it they done really really well...
  16. Replies
    91
    Views
    7,930

    this was an amazing fight but for me i think...

    this was an amazing fight but for me i think it was a draw , they were both equally as quich for a heavy weight and the stamina they both has was amazing concidering what they both done , that the...
  17. Replies
    25
    Views
    1,759

    haha shit man i was gonna go see that cheers for...

    haha shit man i was gonna go see that cheers for the heads up bro
  18. Replies
    1,136
    Views
    87,582

    na thats what just come out ya gob lol

    na thats what just come out ya gob lol
  19. Replies
    58
    Views
    4,994

    look out for jamie cochrane , aka big duke...

    look out for jamie cochrane , aka big duke comeing real soon
  20. Thread: Gay Fighers ?

    by bigduke
    Replies
    67
    Views
    10,615

    haha thats rough mate

    haha thats rough mate
  21. Replies
    1,136
    Views
    87,582

    hay dude any idea how to post a thread im new to...

    hay dude any idea how to post a thread im new to this forum ?? cheers
  22. Replies
    1,136
    Views
    87,582

    yeah scott is fighting him this year aint he ??

    yeah scott is fighting him this year aint he ??
  23. Replies
    14
    Views
    2,356

    the reason it happens is because there is to many...

    the reason it happens is because there is to many fighters chatting shit about each other , and that makes it more heated for the people going to watch ether of there fighters so if there was a bit...
  24. Thread: Gay Fighers ?

    by bigduke
    Replies
    67
    Views
    10,615

    hahahahahaha

    hahahahahaha
  25. Replies
    1,136
    Views
    87,582

    na his still asleep bruv lol

    he sleeping mate shhhh ya mite wake him up lol
Results 1 to 25 of 31
Page 1 of 2 1 2

This website uses cookies to enhance user experience. They can be disabled at any time. Please see our FAQ's for details.