Search:

Type: Posts; User: Nathan_Court; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Kinda in Conor's corner in this one. Granted...

    Kinda in Conor's corner in this one.

    Granted every headline fighter is obliged to promote however i think they wanted more promotion out of him than the rest of the card.

    I think it was Miesha...
  2. Replies
    28
    Views
    4,450

    Given how much of an up his own arse cunt that...

    Given how much of an up his own arse cunt that thought his word was God that he is it wouldn't surprise me if it turns out to be true.

    If they've reprimanded him to prison they must either have...
  3. In a way Ronda makes the most sense for title...

    In a way Ronda makes the most sense for title shot.

    Granted i'm a fan of hers but even if i wasn't i honestly think it makes most sense.

    Prior to the Ronda KO Holm wasn't exactly lighting the...
  4. Replies
    21
    Views
    1,815

    Turner's signed with BAMMA

    Turner's signed with BAMMA
  5. Replies
    22
    Views
    1,597

    Oh it was a nasty cut like. My 3 win i had it...

    Oh it was a nasty cut like. My 3 win i had it down to a science and usually only had to cut 14-15lbs or so over the final week and would usually be back up to about 85-87kg come fight night.

    Only...
  6. Replies
    22
    Views
    1,597

    Nooooo lol. I was always a decent lump of...

    Nooooo lol.

    I was always a decent lump of mush anyway with me being 6ft 3 (when i fought at 77kg i was walking around between 95-100kg) but now walking around about 110kg thanks to 3+ years of...
  7. Replies
    22
    Views
    1,597

    Name a time and place and i'm there

    Name a time and place and i'm there
  8. Replies
    22
    Views
    1,597

    Where're they from & what weight? There's a a...

    Where're they from & what weight?

    There's a a fair few infamous game cunts that do this week in, week out that could make for a good scrap.

    Or if that doesn't come to fruition i could be game...
  9. Replies
    34
    Views
    1,975

    Just saw on twitter that Jeremy Botter has said...

    Just saw on twitter that Jeremy Botter has said Diaz is getting the fight. He's usually pretty reliable.
  10. Replies
    34
    Views
    1,975

    Yeah they did. They are main event for the next...

    Yeah they did. They are main event for the next UFC on Fox card so they've been told they've no chance of replacing RDA and wont be considered.

    Aldo was offered it but apparently has sat on his...
  11. Replies
    34
    Views
    1,975

    If they want to do an Interim title fight for me...

    If they want to do an Interim title fight for me the only options they could (in a normal world) use would be Alvarez, Khabib or Ferguson but i don't know if any of them could make 155 on 10 days...
  12. Replies
    34
    Views
    1,975

    There's not a chance they'll pull McGregor IMO....

    There's not a chance they'll pull McGregor IMO. If they pull him then the buy rate will drop dramatically. Cowboy told Dave Sholler that he'd be willing to fly to either London or Vegas if needed and...
  13. Replies
    34
    Views
    1,975

    Apparently he broke his foot last week. Funny...

    Apparently he broke his foot last week. Funny that given that yesterday there was footage of him doing plyo jumps with Machida.

    They'll probably be activating the Cowboy signal yet again which...
  14. Replies
    5
    Views
    461

    BBC to start covering the UFC

    Just saw that the BBC have announced that they're gonna be starting to cover UFC events from this week onwards, albeit just via radio commentary on BBC Three and social media coverage, as well as...
  15. Replies
    47
    Views
    2,413

    read the pbp but i refuse to actually watch the...

    read the pbp but i refuse to actually watch the fights. If i wanna see shite i'll stick a go-pro in my bog!

    Always been a fan of Coker but after that event i would't be surprised if Kimbo's next...
  16. Replies
    47
    Views
    2,413

    Just saw some footage of that Dada 5000 hitting...

    Just saw some footage of that Dada 5000 hitting pads at the open workout and i think i've people on their first lesson hit pads with better technique.
  17. Poll: personally i hope he does well as it'll bring...

    personally i hope he does well as it'll bring more fans over from the wwe branch.

    difficult to compare him to brock though as brock was a legit wrestler and had the timing been right people say...
  18. Replies
    9
    Views
    570

    yeah it's a winner gets CM Punk match that one.

    yeah it's a winner gets CM Punk match that one.
  19. Replies
    6
    Views
    404

    amazing list! I'm still kinda gutted that his...

    amazing list!

    I'm still kinda gutted that his KO of Big Nog never got KO of the night though.
  20. Replies
    6
    Views
    404

    Frank Mir 2016 HOF

    Just been browsing Youtube and saw a video where Dana tells Mir he's going into the Hall of Fame.

    Thoughts on this?

    Personally i think it's deserved.
  21. Replies
    12
    Views
    731

    Read a few things earlier today that said that...

    Read a few things earlier today that said that UFC 197 has now become UFC 196
  22. Replies
    3
    Views
    367

    the stare down at end of round 4 was enough to...

    the stare down at end of round 4 was enough to clinch Lawler/MacDonald is enough to clinch it for me.

    most epic moment ever!
  23. Replies
    19
    Views
    882

    For me it's McGregor! Start of year he beat Siver...

    For me it's McGregor! Start of year he beat Siver but people said he was nothing to worry about then he bet Mendes and still had doubters then he sparked Aldo!
  24. Anywhere really. I have no unspent convictions...

    Anywhere really. I have no unspent convictions (last time i was in locked up and took to court was for drunk and disorderly when i was 17) and i'm now 25 (26 in a month) so should be able to go...
  25. no bother pal thanks anyway

    no bother pal thanks anyway
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

This website uses cookies to enhance user experience. They can be disabled at any time. Please see our FAQ's for details.