Search:

Type: Posts; User: foxy; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Replies
    36
    Views
    1,206

    Haha boogaloo my man you've nailed it, what ever...

    Haha boogaloo my man you've nailed it, what ever became of him? Did he ever fight Leeroy Barnes?
  2. Thread: tripping

    by foxy
    Replies
    9
    Views
    523

    tripping

    Curious to know if any of you chaps have ever smoked DMT. Heard crazy stories about it and considering this place is full of crazy bastards thought this might be the place to ask.

    Salute to the...
  3. Replies
    36
    Views
    1,206

    I remember a thread from years ago about a dude...

    I remember a thread from years ago about a dude from Newcastle who kept on calling people "mugs" lol think he lived in Dubai and may have been a fighter. That thread was full of win, anyone remember...
  4. Replies
    36
    Views
    1,206

    First time I've logged in for a long time and see...

    First time I've logged in for a long time and see a thread for a revival. I like
  5. Replies
    149
    Views
    6,747

    Thought you weren't posting again Winston?...

    Thought you weren't posting again Winston? Anyway,You're a dumb cunt for trying to pass lesnars beatdown on the UFC hype machine you fucking worm, how hard is that to understand?

    I'll come back...
  6. Replies
    149
    Views
    6,747

    Haha Nice one

    Haha Nice one
  7. Replies
    149
    Views
    6,747

    Winston you shithouse, stop being a pussy and...

    Winston you shithouse, stop being a pussy and just accept that he lost to a better fighter. I knew you would shit your nappy when Brock got beat but to blame the UFC "hype train" is fucking...
  8. Replies
    10
    Views
    695

    lol Great post!

    lol Great post!
  9. Replies
    10
    Views
    695

    Took ma boy there a few weeks ago, its a shame....

    Took ma boy there a few weeks ago, its a shame. It's a decent place to visit if you've got kids. The area is full of scally cunts and chavs so probly some bagheads off there tits on a rampage.
    ...
  10. Comes across as a dick sometimes, but that's just...

    Comes across as a dick sometimes, but that's just my opinion
  11. Thread: Laters Yo.......

    by foxy
    Replies
    106
    Views
    7,797

    Lol at starting a thread saying your leaving....

    Lol at starting a thread saying your leaving. Stick it out lad, makes you look weak.
  12. Thread: My Journey

    by foxy
    Replies
    162
    Views
    10,225

    Nice one mate, might give others motivation to...

    Nice one mate, might give others motivation to start training. Keep posting fella.
  13. Replies
    182
    Views
    21,009

    ..............

    ..............
  14. Replies
    109
    Views
    4,761

    Fuckin hell mid 90 are u on the GSP payroll lol!...

    Fuckin hell mid 90 are u on the GSP payroll lol! He is a great fighter and you gotta respect that but mma being a fan friendly sport qnd all that he just doesn't entertain enough for me. It's great...
  15. Replies
    109
    Views
    4,761

    Greg Jackson was getting on ma tits as well. It's...

    Greg Jackson was getting on ma tits as well. It's ok Greg the camera picked up that georges couldn't see out of his eye between rounds. No need to keep repeating it so every one knows you Fuckin...
  16. Replies
    26
    Views
    3,007

    Come on man, do you really think that's an...

    Come on man, do you really think that's an unreasonable response by phill?
  17. Replies
    52
    Views
    2,562

    I'm still wiping the tear away from my eye from...

    I'm still wiping the tear away from my eye from seeing shogun tap. Gutted
  18. Thread: Samsung Galaxy S

    by foxy
    Replies
    15
    Views
    983

    Exactamundo mate, the HTC hd is Fuckin mint, bit...

    Exactamundo mate, the HTC hd is Fuckin mint, bit big but for going online is the dogs bollocks. Crackin phone, best one I've had
  19. Replies
    5
    Views
    576

    I like Jones and would normally want him to win,...

    I like Jones and would normally want him to win, but I want shogun to put on a clinic and beast him for five rounds. Sorry bones but I want shogun to send out a message that he ain't over the hill.
  20. Thread: dog rescue

    by foxy
    Replies
    5
    Views
    529

    Mitch, had a little altercation with a dog...

    Mitch, had a little altercation with a dog tonight mate. I was driving at about 35 mph when I heard a massive fuckin thud. I obviously hit something and my first reaction was that I hit a cyclist. I...
  21. Replies
    251
    Views
    15,887

    Yeah just want to echo what everyone else is...

    Yeah just want to echo what everyone else is saying, got ma shorts today through the post. Nice one caged steel Fuckin beltin gesture!
  22. Replies
    1
    Views
    233

    Yeah I agree mate, I think jorge is a decent guy...

    Yeah I agree mate, I think jorge is a decent guy underneath all the bullshit with the videos, but hey fuck it. You mess with the bull you get the horns.
  23. Replies
    17
    Views
    1,822

    Fuck the underground, the majority of posters on...

    Fuck the underground, the majority of posters on there slag the brits off to fuck. It's Fuckin cringeworthy reading there posts. They show no respect to posters from the UK because for some reason...
  24. Replies
    37
    Views
    2,473

    hope bisping puts on a clinic against jorge, This...

    hope bisping puts on a clinic against jorge, This vid was embarrassing. I really Fuckin Hope he gets banged right out.
  25. Replies
    251
    Views
    15,887

    Just re sent, nice one jamie.

    Just re sent, nice one jamie.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

This website uses cookies to enhance user experience. They can be disabled at any time. Please see our FAQ's for details.