Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: Bobby Lashley debut confirmed

  1. #1
    Captain America is my Dad mickclark's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Somewhere West of London
    Posts
    3,558

    Default Bobby Lashley debut confirmed

    http://mmajunkie.com/news/13221/bobb...iance-card.mma

    Be interested to see how he gets on.
    Meh...........

  2. #2

    Default

    He's a great athlete and has a brilliant wrestling background I'm really looking forward to his debut ...... he's trained for a full year I believe even more than Brock Lesnar did for his Debut.

  3. #3
    Captain America is my Dad mickclark's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Somewhere West of London
    Posts
    3,558

    Default

    Quote Originally Posted by Jay Evans View Post
    He's a great athlete and has a brilliant wrestling background I'm really looking forward to his debut ...... he's trained for a full year I believe even more than Brock Lesnar did for his Debut.
    Me also, will be interesting to see just what he has learnt in his training
    Meh...........

  4. #4

    Default

    He wont be like Lesnar in personality, he's quite a reserved guy when talking so I reckon he gonna let the fighting do the talking.

    He recently headlined a japanese wrestling show which Josh Barnett also pro wrestled on vs Tank Abbot haha.

  5. #5
    Captain America is my Dad mickclark's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Somewhere West of London
    Posts
    3,558

    Default

    Brilliant who won? Tank Abbott via TKOing Barnett with a whiskey bottle ha
    Meh...........

  6. #6
    settings/edit profile Jimmy Boogaloo's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    London Town
    Posts
    9,183

    Default

    no way, got any pics of that?
    'I'm not saying I couldn't find a few minutes a day to read a forum, but somehow I've managed to make it through these past few years without being called a faggot on a daily basis.'

  7. #7
    Senior Member r-v's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Slough, Berks
    Posts
    3,236

    Default

    Quote Originally Posted by Jimmy Boogaloo View Post
    no way, got any pics of that?



    ICON Jiu Jitsu

    The only bars i go to are Arm Bars, Knee Bars and a Mars Bar

  8. #8

    Default

    Hurry up and give him a shot at the UFC title already!
    www.manchester-mma.com

  9. #9
    settings/edit profile Jimmy Boogaloo's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    London Town
    Posts
    9,183

    Default

    hahaha cheers man! Quality!

    Good old Tank can eat what he wants.
    'I'm not saying I couldn't find a few minutes a day to read a forum, but somehow I've managed to make it through these past few years without being called a faggot on a daily basis.'

  10. #10
    Senior Member r-v's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Slough, Berks
    Posts
    3,236

    Default

    Quote Originally Posted by Jimmy Boogaloo View Post
    hahaha cheers man! Quality!

    Good old Tank can eat what he wants.

    Barnett vs Tank

    http://www.youtube.com/watch?v=e8Iawi-aceo
    ICON Jiu Jitsu

    The only bars i go to are Arm Bars, Knee Bars and a Mars Bar

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

This website uses cookies to enhance user experience. They can be disabled at any time. Please see our FAQ's for details.